MINYAK KAMBING GURUN KING

RUMUSAN HERBA TERBAIK KUATKAN TENAGA BATIN

 

Ramai Lelaki tidak mahu mengakui kelemahan mereka diranjang…

 

lelaki-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli

lantas mengapa anda buka website ini?

Ya…Anda sama seperti yang lainnya…

Ego, suka pentingkan diri sendiri!

HAI! Para lelaki disana…

ya.. anda!

kasihi dan sayangilah isteri anda!!

Manjakani

Sebenarnya mereka sangat tertekan disebabkan anda!

Anda adalah sejenis makhluk yang suka sangat pentingkan diri,
anda sorang kepuasan, sedangkan isteri anda kegersangan!!!

Ubahlah sikap anda!

Jangan suka pentingkan nafsu sendiri!!

Sebenarnya anda perlukan sesuatu yang dapat membantu kebahgiaan rumah tangga anda…

Ya, Anda sudah berada di laman yang tepat, Tahniah !

 

..Tahukah anda?…

WANITA Tidak Mudah Puas

Kami dapati bahaya yang sedang melanda khasnya di Malaysia, dan ini  terbukti melalui pelbagai kajian saintis, bahawa 90% Lelaki mempunyai penyakit lemah tenaga batin, dan sebenarnya lebih dari 73% wanita di Malaysia tidak mengalami kepuasan (seks) dalam bercinta.

APAAA???

YAA…inilah realiti..

Tahukah anda bahawa setiap hari HATI wanita dahagakan nafkah batin yang memuaskan DARI SEORANG SUAMI?!

ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-300x150

…Jangan biarkan….

KEMESRAAN MERUDUM

Setiap hari bermula dari mula-mula kawin dulu, semua indah bagaikan syurga,

tapi tahukah anda bahawa sebenarnya isteri anda memendam rasa tak puas hati dengan layanan anda diranjang??

Hari demi hari rasa itu makin membuak-buak dihati isteri anda!

yelah, isteripun sabar dan redho jelah…sambil memendam rasa tak puas hati semakin dalam…

perceraian-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-150x150

JANGAN BIARKAN PINTU ITU TERBUKA

Lama-kelamaan isteri pun hilang sabar lah bang, asyik pancut awal jer..baru maen 2 minit dah pancut…Aduyy..malu lah!!

benih-benih perceraian jangan sampai masuk kedalam rumah tangga anda!
tutup rapat-rapat pintu perceraian itu segera….

BANGUNLAH ABANG OY!

Anda anggaplah apa yang saya tulis ini sebagai satu pesanan dan satu kejutan eletrik untuk menyedarkan anda dari tidur lena anda yang panjang!

-Jangan biarkan semuanya terlambat!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” lama di facebook!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” baru di facebook!

-Jangan tunggu samapi isteri anda selalu balek lewat malam!

-kerja lambat dan selalu pergi outstation!

-jangan biarkan anda menyesal tak berkesudahan!!!

 

SENJATA ANDA LEMBIK?

INGINKAN KEKUATAN & KETEGANGAN

SEPERTI MULA-MULA KAWIN DULU?

JANGAN BIARKAN MASALAH INI BERLARUTAN,

BERI KAMI PELUANG UNTUK MEMBANTU ANDA…

PERKENALKAN…

bOTOL-mkg-webbOTOL-mkg-webbOTOL-mkg-web

 Dihasilkan dari Herba Terpilih & Kambing Gurun Baka yang Hebat dan Asli!

minyak-kambing-gurun-mkgking-6minyak-kambing-gurun-mkgking-5minyak-kambing-gurun-mkgking-4minyak-kambing-gurun-mkgking-3

Ramuan utamanya adalah kepala kambing yang telah disembelih dengan sempurna dicampur dengan rempah-ratus tempatan, khusus untuk menghasilkan minyak urut batin yang hebat dan berkhasiat serta bermutu tinggi.

bOTOL-mkg-webbOTOL-mkg-webbOTOL-mkg-web

 

Menggunakan 100% Kambing Feral yang berasal dari Baka Kambing Gurun Terbaik

Keajaiban akan dapat dirasai selepas menggunakan seawal 3 kali penggunaan secara disiplin yang berterusan.

Guaranteed-mkg-king-minyak-kambing-gurun

Keajaiban Kambing yang terbaik

Dihasilkan 100% Asli tanpa pengawet, pewarna atau minyak sintetik tiruan.

100% menggunakan herba yang diperakui Halal.

Bekalan kambing pula diperolehi dari penternak muslim yang mengamalkan sistem penternakan yang sesuai dengan tuntutan Syarak.

KELEBIHAN MKG KING

mkgking fb

KUAT, BESAR, KEMBANG &TAHAN LAMA

  • Menegangkan semula urat & otot zakar anda yang telah lembik

  • Memulihkan tissue-tissue zakar

  • Mengelakkan ngilu ketika bersama

  • Melancarkan peredaran darah zakar

  • Merawat Mati pucuk (ED)

  • Membantu membesar, menguat dan menegangkan zakar

  • Mengelakkan Ejakulasi pramatang

  • Memberikan rasa ghairah

  • Merawat Faraj untuk wanita

  • Membantu mengecutkan pangkal rahim

  • Membersihkan dalaman faraj

  • Memulihkan luka selepas bersalin

  • Menghilangkan keputihan dan bau tak sedap

  • Sebagai pelincir yang halal & suci ketika bersama

  • Melancarkan perjalanan darah pada dinding rahim

  • Mengurangkan resiko kanser rahim

BAGAIMANA CARA GUNA MKG KING

KUAT & TAHAN LAMA?

  • Tuangkan sedikit minyak ke tapak tangan anda, sapukan di seluruh batang zakar dari pangkal sampai ke hujung.

  • urut perlahan mengikut panduan yang di berikan *sila rujuk cara urut zakar jurus Harimau malaya dalam pakej yang kami berikan.

  • Untuk rawatan faraj isteri, lebihkan sedikit minyak MKG KING di bahagian kepala zakar anda,

    cara ini amat bagus untuk merawat dinding faraj dan merawat dari keputihan dan bau tak sedap.

 ~ Boleh digunakan bila2 masa dan dimana sahaja sebagai persediaan dan guna sekali lagi sebelum bersama untuk lebih nikmat.

SOALAN LAZIM MKG KING KUAT & TAHAN LAMA

 

  •  Apa Kesan Sampaingan jika menggunakan MKG KING?

    Isteri anda akan merengek-rengek tak cukup nafas, ketika bersama disebabkan kehebatan anda diranjang kini kembali semula.

  • Bolehkah saya pakai MKG KING hari-hari?

    Ya, memang disyorkan untuk anda menggunakan MKG KING hari-hari, untuk mempercepat proses baik pulih zakar anda.

  • Siapa sahaja yang boleh guna MKG KING ni?

    Semua Lelaki dan wanita tak kira umur yang telah berkahwin dan akan kawin.

  • Betul Ke Berkesan?

    Insya Allah, Kami tiada jaminan yang pasti, tetapi testimoni kami menyatakan bahawa ianya sangat berkesan, ini terbukti kepada seorang pakcik berumur 65 tahun yang sudah 18 tahun mati pucuk dapat bangun semula setelah mengamalkan MKG KING ini.

  • Sebotol MKG KING Berapa Lama Tahan Penggunaan?

    Sebotol MKG KING 30 ml, untuk penggunaan 1 bulan. atau ikut cara guna anda. Sangat jimat!

 

TESTIMONI TERBAIK

TESTIMONI MATI PUCUK 18 TAHUN

pakci-testimoni--mkgking

 

Nama Pakcik, Nordin (bukan nama sebenar),

Pakcik ni dah tak berapa ingat bila start pakcik punya tu “mati”,

Umur pakcik tak silap pakcik dah masuk 58 atau 60 tahun,

tapi pakcik masih ingat berapa lama pakcik punya tak bole berdiri dah…

rasanya lebih 18 tahun pakcik punya mati pucuk…

Tapi…

Alhamdulillah selepas mengamalkan urutan dengan minyak kambing gurun MKGking

selama 2 Minggu ditambah dengan teknik yang diajarkan dalam kertas tu,,,

pakcik punya pedang malam dah kembali gagah berani, tajam dan bersinar-sinar…

Terima kasih nak, kenalkan pakcik dengan produk hebat ni…

P/S:  

Pakcik : Anak tolong tutup gambar pakcik, pakcik malu, tak yah bagi tau nama sebenar pakcik yer..

admin : OK PAKCIK NOHAL!

 

 

LAGI SATU TESTIMONI TERBAIK:

 

TESTIMONI RAWATAN KENCING MANIS

 

Alhamdulillahirabbil ‘Alamiin..

Dengan izin dan kasih sayang ALLAH swt & Kebesaran Nabi Muhammad s.a.w,

setelah menggunakan Minyak Kambing Gurun MKGking

salah seorang pelanggan kami yang mengidap penyakit kencing manis,

telah pun beransur-ansur sihat dengan izinNYA,

berikut adalah gambar sebelum menggunakan minyak kambng gurunMKGking

testimoni-minyak-kambing-gurun-mkgking-300x180

 

Selepas beberapa hari menggunakan minyak kambing gurun MKGking

dengan di sapu kepada seluruh tapak tangan beliau yang sudah membusuk itu

dengan kasih sayang ALLAH yang Maha baik,

sedikit -demi sedikit telah beransur pulih,

mari kita lihat bagaimana kesannya

testimoni-minyak-kambing-gurun-mkgking-2-180x300

 

Lihatlah bagaimana minyak ini berkesan dapat membantu merawat pesakit kencing manis tahap akut

sehingga dapat membantu menyihatkan sel-sel darah dan membaiki sel-sel kulit dan daging,

mari kita lihat lagi bagaimana kesannya setelah 2 minggu menggunakan minyak kambing gurun MKGking ini

testimoni-minyak-kambing-gurun-mkgking-3-180x300

 

Sekarang luka dah mula tertutup dan telah tertutup dengan sel-sel daging baru

jom kita lihat lagi gambar seterusnya

testimoni-minyak-kambing-gurun-mkgking-4-181x300

 

Alhamdulillah selepas sebulan lebih menggunakan minyak kambing gurun MKGking

dan hanya dengan menghabiskan 2 botol sahaja,

pelanggan kami ini telah pun sembuh tangan beliau dan tak jadi untuk di potong.

“Terima kasih saya ucapkan sebanyak – banyaknya kepada Allah dan minyak kambing gurun MKGking

dengan izinnya kini tangan saya dah sihat dan kini saya sudah dapat beraktifiti seperti biasa,

minyak kambinggurun MKGking memang terbaik!”

Begitulah luahan hati pelanggan kami ini

*nama & identiti tak disebutkan atas permintaan beliau

 

BERAPA HARGA SEBOTOL MKGKING?

bOTOL-mkg-web

 

  • Harga sebotol MKGking PLUS : RM 80 (Semenanjung) RM 90 (Sabah/Sarawak)

NAK DAPATKAN HARGA PROMOSI??

SEGERA SMS/WHATSAPP KAMI

 

Whatsapp-300x300

SMS/WHATSAPP:

+6011-11577 206

 mkgking fb 2

 

UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “MKGKING” KE

+6011-11577 206

 

maybank

Maklumat Tambahan

  1. Kaedah Bayaran Akan Dihantar Kepada Anda Setelah Kami Menerima SMS/Whatsapp

  2. SMS anda akan dibalas dalam secepat yang mungkin

  3. Privasi nombor telefon anda akan dijaga rapi oleh kami

5403 Total Views 5 Views Today

Incoming search terms:

 

 

 

Selamat DATANG!